vrijdag 9 oktober 2015

Thema : Eefje donkerblauw

We werkten een hele week rond het prentenboek "Eefje donkerblauw".

Pret bij het mengen van kleuren.
We maakten samen werkjes rond de donkerblauwe wereld van Eefje en de gele wereld van koning Goudgeel.

Knippen en kleven van Eefje
Tekenen met gele wasco-krijtjes en overschilderen met blauwe ecoline verf
Theepotten en kopjes tellen
Letters herkennen en stempelen
......




Blauw, blauw, blauw

Blauw, blauw, blauw zijn al mijn kleren
Blauw, blauw, blauw  is waar ik van hou,
Ik hou van alles , alles wat blauw is,
Daarom hou ik, hou ik van jou

Groen, groen, groen zijn al mijn kleren
Groen, groen, groen, is waar ik van hou,
Ik hou van alles , alles wat groen is,
Daarom hou ik, hou ik van jou.

Rood, rood, rood zijn …..

Geel, geel , geel zijn …
……….


.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten